Pályázat: AmCham CRM/CMS/ERP rendszer megújítása

Az Amerikai Kereskedelmi Kamara (AmCham) egy fejlesztő partnert keres a jelenleg használt, egyedi fejlesztésű CRM/CMS/ERP rendszerének megújítására.

A PÁLYÁZATI HIRDETMÉNY MEGTEKINTÉSÉHEZ KATTINTSON IDE

A pályázat folyamata és értékelése

A pályázatra 2019. április 15. 9:00-ig lehet jelentkezni.

A Kamara részéről a pályázattal kapcsolatos további tájékoztatásért, ügyintézésért, valamint a beérkezett anyagok érkeztetéséért az alábbi munkatárs felelős:

Gál József
project manager

A pályázat keretei

Jelen pályázatot az AmCham a tender 1. Mellékletben részletezett CRM/CMS/ERP rendszerének megújítási projektjére írja ki.

Ezen projekt a nyertes pályázóval való szerződéskötéssel indul, és az új rendszer élesítését követő tesztidőszak leteltével zárul. Ezt követően a Kamara szándékozik egy újabb szerződés keretében megállapodni a fejlesztőkkel egy évente ütemezett karbantartási folyamatról.

A jelenlegi pályázatra elsősorban olyan vállalatok jelentkezését várjuk, akik:

  1. Számottevő tapasztalattal rendelkeznek CRM/CMS/ERP rendszerek fejlesztésében, illetve testre szabásában;
  2. Ezen rendszerek külső szolgáltatásokkal való összeillesztésében;
  3. A projekt szakemberszükségletét kellő számban és biztos tudásszinten tudják belső munkatársakkal fedezni, kevés alvállalkozó igénybevételével;
  4. Nyitottak arra, hogy a jelen pályázatban foglalt fejlesztési projekt lezárását követően ajánlatot tegyenek ütemezett éves rendszerkarbantartási munkálatok elvégzésére;
  5. Vállalják, hogy a projekt fejlesztési előmenetelét részletesen, átláthatóan és visszakereshetően dokumentálják.

A pályázat formai követelményei

A beküldött pályázatoknak a következő elemeket kell kötelezően tartalmaznia:

  1. A pályázó cég rövid bemutatása, kitérve a dolgozói létszámra, különösen a fejlesztői emberi erőforrások létszámára és tapasztaltságára, megjelölve, ha valamilyen, az 1. mellékletben megjelölt szakemberszükségletet alvállalkozókkal kell fedezzen;
  2. Legalább 2-3, az AmCham számára releváns és megismerhető referenciamunka ismertetése, lehivatkozása;
  3. Hozzávetőleges árajánlat az egész projektre vonatkozóan, mely alatt viszont pontosan ki kell térni az 1. Mellékletben hivatkozott szakemberek vonatkoztatott nettó óradíjaira, a projektmenedzsment óradíjára, valamint minden egyéb díjra, ami a fejlesztési folyamat során várhatóan felmerül;
  4. Hozzávetőleges projektütemezés, mely figyelembe veszi a Kamara által a pályázatban említett határidőket;
  5. Egy kapcsolattartó személy megjelölése, akit a megadott elérhetőségeken a Kamara munkatársai a projekt elbírálása során kereshetnek.


Értékelési szempontok


A győztes pályázó kiválasztásánál a Kamara az alábbi szempontok összevetésével fog mérlegelni:

  1. Referenciamunkákkal igazolható tapasztalat CRM/CMS/ERP rendszerek fejlesztésében
  2. Megfelelő létszámú, tudásában magabiztos fejlesztői csapat
  3. Kedvező díjszabás
  4. Kevés igénybe vett alvállalkozó a projekthez
  5. Tagság az Amerikai Kereskedelmi Kamarában

A pályázat részleteiről, az értékelés szempontjairól, és a jelentkezés menetéről a mellékelt pályázati kiírásból tájékozódhat.